Kevély Körözés Karácsony Környékén 2020

Annó 2009-2012 körüli években szerveztük baráti körben a legendás K-ad 5, azaz Kilenc Kevély Kör Karácsony Környékén családias rendezvényt, télben, hóban. Egy kör 7 km, 350m+ szintemelkedés, könnyű kirándulás, de ahogy nő a körök száma, úgy növekszik a kihívás. Akkor 9 kör volt a cél, de volt, aki már akkor sem érte be 9-el és továbbment :-).

Aztán 2019-ben újraélesztettük ezt a rendezvényt, de kicsit bővebb koncepcióval.
Arra fókuszálva, hogy kedvenc sportunkat látva mások is kedvet kapjanak.
Célunk, hogy a pilisborosjenői gyerekek és a környékbeliek jóval nagyobb mértékben megmozduljanak és közben találkozzanak a túrázás sport változatával, példaképként szolgáló sportolókkal, akik 10+ kört futnak a Kevélyen. Amit szintén fontosnak tartunk, hogy minél többen átélhessék a Kevély-hegy nyújtotta természeti élményt, legszebb erdőnk, hegyünk közelebb kerüljön mindannyiunkhoz.
Egyúttal egy jótékonysági célú esemény is ez. Nevezési díj nincs, helyette kérjük adományozzatok a helyi Általános Iskolának.

A 2019-es éves újrakezdés nagyszerűen sikerült, sok falubelitől hallottam, hogy a rendezvény után kedvet kaptak ehhez a sporthoz, az erdőben futni, túrázni kezdtek és a Kevély-hegyet látogatók száma is érzékelhetően megnőtt!

A falu központjában, a Művelődési házban lesz a rendezvényközpont, ,,bázis”.
Innen indul és ide érkezik a körözés.
A központban lesz étel és ital, helyi kézműves finomságok, nem fogtok csalódni :-).

Január 11-én reggel 7-től este 7-ig tart a ,,verseny”. Utána még pár órát ott leszünk a Művházban, beszélgetünk, lesz tea, forralt bor, miegymás.

Kérlek jelentekezzetek, hogy tudjuk, hogy hány indulóra számíthatunk és hogy a versenyen tudjuk regisztrálni a köreiteket.

Itt láthatók az eredmények

Itt lehet nevezni
Ha még nem tudod, hogy milyen csapatban indulsz, akkor később is meg tudod adni a csapat nevét, a megadott email címre érkezni fog egy email, benne a szerkeszthetőséget biztosító linkkel.

Segítőket is nagyon várunk, kellenek majd önkéntesek, akik kenyeret kennek, teát főznek és akik a nevezést és áthaladás regisztrációt csinálják váltásokban, kérünk itt jelentkezzetek.

Természetesen segíteni és indulni is lehet egyszerre, a 12 órába sok minden belefér.

Az alábbi kategóriákban lehet majd indulni (egyszerre több kategóriában is, de egy kategórián belül csak egy csapatban): iskolai osztály (az osztály diákjai és pedagógusai nevezhetnek ide), csapat (pl. iskolai baráti kör, vagy felnőtt baráti kör), család, egyéni. Fontos, hogy egyedi kategória neveket adjatok meg, de a saját csapattagokkal azonosat, ez fogja biztosítani, hogy a kategóriánkénti eredményt meg tudjuk határozni.

Fészbükk esemény itt érhető el.

Aki nem vállal 13 kört, de legalább egyet igen, a csapat, család köreit ugyanúgy gazdagíthatja és a verseny részese lehet! Versenyezzenek az iskolai osztályok, hogy minél többen jöjjenek el! Versenyezzenek a baráti társaságok! Versenyezzenek a családok!
Közben élőben publikáljuk az eredménylistát a Traxpace-en, a neten is lehet majd nézni, hogy hogy állnak a csapatok és hány kört gyűjtöttek össze az iskolák, osztályok összesen és csapatátlagban. A végső cél, hogy a mindenki által átélt élmény maximálaizáljuk, ami az összesen megtett körök számával mérünk :-)!

Az útvonal GPS trackje
Körök iránya rögzített. A Művelődési-ház felől először a Kevély-nyereg felé indulunk (Sárga sáv, Templom-utca, Rózsa-utca, Szent-Donát utca, Kevélyhegyi-út), majd P sávon fel a Nagy-kevélyre, Ezüstkevélyre. A homokkőbányánál kell elhagyni a P sávot (itt ellenőrzőpont is lesz) és Pilisborosjenő felé leereszkedni a szalagozáson. A faluban Kőfuvaros utcán ereszkedünk, majd a Temetőnél az iskola utcára forulunk rá és vissza a Művelődési-házban.